Hulpverlening gebeurtenissen in en Buiten Regio Stadskanaal.

zaterdag 30 oktober 2010

Niet opnemen als nummer 0034000 belt !!


Stadskanaal 30 Okt 2010 -
LET OP !!! Ook wij zijn benaderd door telefoon nummer 0034000. Als er gebeld word kijk eerst op uw nummermelder, is het dit nummer 0034000 (raar zijn maar 7 nummers) neem niet op laat maar door rinkelen. Google even op " wie belt met 0034000 " en lees even de forums hier over. Het moet met oplichting te maken hebben om zo op uw kosten te bellen en de personen zijn er op uit om uw privé gegevens met een smoes te kunnen bemachtigen. Meerdere keren word de verbinding eerst verbroken of soms hoort men niets dan wel wat achtergrond geluid.

Niet opnemen als nummer 0034000 belt !!
Deel het nieuws bericht:

23 reacties:

Anoniem zei

Net ook gebeld door dat nummer, zag het pas na het gesprek, het was nu "MKB Veiling". Klonk verder niet illegaal of zo, maar leek me niet interessant, en ja, beetje verdacht zo'n vals nummer.

Anoniem zei

Ik ben ook vandaag gebel. Heb niet opgenomen omdat het een vreemd nummer is.

Anoniem zei

Mijn man wordt meerdere keren per dag door dit nummer gebeld. Dit gebeurd al enkele dagen achter elkaar. De eerste keer werd er naar de directeur gevraagd en hoe hij heette. Mijn man heeft gezegd dat de directeur weg was en na een paar dagen weer komt. Vandaar blijven zij steeds bellen denken we. 034000. Vreemd nummer. We nemen niet meer op, aangezien we meerdere berichten lezen over dit nummer.

Anoniem zei

wij zijn enkele keren gebeld rond 12 juni 2013.
we waren op vakantie dus hebben niet opgenomen! maar goed ook als ik het zo lees.

Anoniem zei

ook ik nam hem op en de taal was frans heb hem gelijk er op gelegd

Anoniem zei

Ik ben gisteren gebeld met dit nummer, was net te laat, maar goed ook, na alles wat ik hier heb zitten lezen.


Anoniem zei

Ik ben gisteren gebeld met dit nummer, was net te laat, maar goed ook, na alles wat ik hier heb zitten lezen.


Anoniem zei

Zojuist vanaf dit nummer gebeld; er werd al snel opgehangen!

Anoniem zei

Ik ben om 16:30 gebeld dus net iets eerder..
vraag me af wat dit voor onzin is, er worden nogal wat mensen gebeld Door dit nummer

112 Regio Flits zei

Dank voor uw reacties over het nummer 0034000. Toeval vandaag 17-12-15 ook gebeld door dat nummer.

Anoniem zei

Ook wij zijn vandaag twee keer gebeld door dit nummer.
Er kwam geen reactie van de andere kant van de lijn dus snel opgehangen.

Anoniem zei

Vandaag gebeld door dit nummer, toen ik opnam zei ze Stichting vluchtelingen en toen ik zei dat ik op mijn werk zat, mocht ik ophangen en vroeg ze of ze later terug mag bellen?? Ik heb dit nummer nu geblokkeerd

Anoniem zei

Ik ben ook door dit nummer gebeld zojuist. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik niet opgenomen.

Unknown zei

Ben ook net gebeld direct opgehangen. Raar verhaal.

Anoniem zei

ik wordt sinds gisteren ook gebeld door dit nummer meerdere keren per dag. Aangezien ik de datums van de reacties zie, zijn ze even gestopt, maar nu weer beginnen. Ga zn nummer niet eens opnemen!

Anoniem zei

Sinds gisteren word ik door onbekend gebeld en sinds vandaag door dit nummer, meteen geblokkeerd nadat ik de berichten op internet zag.

deesjes zei

Vandaag 3x door dit nummer gebeld. Heb niet opgenomen. Zal dit nu ook niet gaan doen.

Unknown zei

Ook gebeld door dit nummer vandaag. Niet opgenomen. Er stond (Spanje). Bij

RijbewijsSucces-Leiden zei

Ook wij van rijschool RijbewijsSucces-Leiden zijn gebeld door 0034000

Rijschool-Leiden zei

Wij zijn ook al eerder door de nummer 34000 gebeld.

Anoniem zei

Vanmorgen rond 09:30 uur gebeld door +34000 nummer- Vodafoon. Of ik interresse had in een leuke actie 'Internet, bellen en TV'. Ik had geen intersse. Mannelijk persoon klonk verweg. Daarom mijn achterdocht.

Unknown zei

Net gebeld ook. Hij ging 1x over toen werd er opgehangen. Ik bel natuurlijk niet terug na wat ik hier lees

Anoniem zei

Werd net gebeld met +34000 niet opgenomen. Waarom zou ik, vreemd nummer. Geblokkeerd!

Persinformatie Politie Prov Gron

Sinds 17-06-2020 bent U bezoeker:

Laatst Update

Twitter 112regioflits

Alarmmeldingen Brandweer Gron

** Geen Fotograaf aanwezig ? Bel uw Tip door via de Tiplijn **

Tiplijn: 06-55915969

U kunt uw tips melden

Heeft u een Tip bel gerust de Tiplijn - Uw TIP is extra nieuws

Uw TIP maakt extra Nieuws mogelijk op deze 112blog Bent u getuige van een ongeval, heeft u foto's gemaakt of heeft u een andere tip, ...

WhatsApp Buurtpreventie Groepen

WhatsApp Buurtpreventie Groepen
Meld uw Buurt of Wijk aan
Ronny W 2008 - 2021. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Ambulance Blog

Blogarchief eerdere Berichten

Nieuwste Update Regio-Events Blog.

Zoeken in deze blog

Regionale Politie feeds - nieuws, vermist en gezocht

Volg 112regioflits op Twitter

Ook veel berichtgeving van andere nieuws bronnen

Stadskanaal - Even een kleine aanvulling op de vele berichtgeving van een paar andere fotografen uit de Kanaalstreek. Het is voor mij niet altijd mogelijk om bij een melding aanwezig te zijn door te grote afstand of andere prioriteiten. En mijn regio is voornamelijk in Stadskanaal en als het mogelijk, noodzakelijk of met grote incidenten en 'te' doen is soms ook de omliggende plaatsen. Vandaar ook veel berichtgeving uit de Kanaalstreek en uit de Prov. Drenthe met de vermelding naar de originele bron. (Collega fotografen of ingestuurde info) Zij sturen hun bijdrage in om deze 112blog extra te vullen met het nieuws uit onze regio's.

Vriendelijke groet,

Ronny - 112regioflits

Over 112regioflits

Mijn foto
Hier komen gebeurtenissen uit mijn regio over de hulpdiensten te staan. Als ik er bij ben dan zal daar over een tekst, foto en/of film in deze blog worden gezet. UP-DATE'S worden geplaatst zodra de tijd het toelaat, dus kan wat later geplaatst worden dan de bedoeling is.

Hulpverleningsforum >Multidisciplinair / Veiligheidsregio >Centralisten en Verbindingen

Hulpverleningsforum >Multidisciplinair / Veiligheidsregio >Centralisten en Verbindingen
(Klik op afbeelding)

Klik Home startpagina blog

Klik Home startpagina blog
Startpagina

112RegioFlits video archief.

112RegioFlits video archief.
Word niet meer ge-update. Alles nu te vinden op Youtube.nl

Youtube kanaal van Regiopolitie Groningen

Youtube kanaal van Regiopolitie Groningen
Overzicht video's lopende onderzoeken

About

Klik een Label voor artikelen

112 (6) aanhouding (2) aanrijding (4) agent (1) ambu (7) assistentie (1) auto (4) berging (2) berm (2) boom (1) Borger (1) brand (4) brandweer (4) buiten (1) diep (1) drassig (1) drie (1) droger (1) Drouwenermond (1) explosie (1) facebook (1) Facebook 112 (1) fiets (1) filmpje (1) gered (1) Gijzeling (1) glij (1) gras (1) Grutto (1) heli (1) hennep (1) heterdaad (1) Hond (1) http://www.blogger.com/img/blank.gif (17) jongens (1) kwekerij (1) los (1) Middel (1) mmt (1) motor (1) Musselkanaal (4) N366 (1) natuurlijk (1) nieuwbuinen (2) nominatie (1) onderzoek (2) ongeval (6) Onstwedde (2) ontmantelen (1) pekela (3) persbericht (1) persoon (6) plantjes (1) politie (13) portiek (1) ruimen (1) ruit (1) schoorsteen (1) skatebaan (1) sloot (1) sluisstraat (1) stadskanaal (7) tempo (1) terapel (1) tjalk (1) tr (1) veld (1) verdacht (2) vernieling (2) video (2) vlagtwedde (1) vuurwerk (1) water (1)